Nápověda a kontaktBezplatná doprava a vrácení zbožíVrácení zboží do 30 dnů
faq | Objednávky | Dostal jsem položku, kterou jsem si neobjednal

Dostal jsem položku, kterou jsem si neobjednal

Omlouváme se, pokud jsme vám poslali něco, co jste si neobjednali, nebo vám byla dodána nesprávná položka namísto objednaného zboží.

Dejte nám o tom prosím vědět prostřednictvím kontaktního formuláře níže. Sdělte nám číslo konkrétní položky a vaše číslo objednávky.

Následně vás budeme informovat o dalších krocích.

Velmi se vám za tuto nepříjemnost omlouváme.


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Zavolejte nám

Na spojení s operátorem můžete čekat až 2 minuty.

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Chat s námi

Jsme tu, abychom vám pomohli prostřednictvím chatu.

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Dostávejte novinky od Zalando.cz e-mailem

Přihlašte se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Upravte své preference

Co vás zajímá nejvíce?

Jak vaše data zpracováváme se dozvíte v našich zásady ochrany soukromí. Z newsletteru se můžete kdykoliv zdarma odhlásit.