Nemáme informace o vrácení Vašich posledních 3 objednávek. Pokud jste vrátili starší objednávku, zkontrolujte prosím aktuální informace ve svém zákaznickém účtu.
Po doručení balíku zpět do skladu může trvat až 14 dnů, než se vrácení peněz zcela zpracuje. Vaši vrácenou zásilku můžete sledovat online na https://www.ppl.cz/ pomocí čísla zásilky uvedeného na Podací stvrzence.
Způsob vrácení peněz bude záviset na způsobu platby, který jste si u objednávky vybrali:
Kreditní karta: Částka bude připsána zpátky na účet vaší kreditní karty.
PayPal: Částka bude připsána zpátky na váš účet služby PayPal.
Platba bankovním převodem: Částka bude vrácena na bankovní účet, ze kterého jste objednávku zaplatili.
Upozornění: Pokud jste objednávku zaplatili bankovním převodem z účtu Revolut, nebude možné refundaci zpracovat automaticky. Ozvěte se nám prosím jedním z níže uvedených způsobů a sdělte nám jiný bankovní účet pro refundaci.
Platba okamžitým převodem pomocí platební brány ‘GoPay’: Částka bude vrácena na bankovní účet, ze kterého jste objednávku zaplatili.
Platba na dobírku: Peníze za vrácenou objednávku vám budou zaslány na bankovní účet, který zadáte při registraci vrácení zboží online. Ujistěte se prosím, že jste zadali správný IBAN a jméno majitele bankovního účtu. Pokud nevíte jak zjistit IBAN číslo účtu je třeba se obrátit na vaši banku. Obvykle je uvedeno při přihlášení se do internet bankingu vaší banky nebo na výpisu z platebního účtu.
Důležité: V případě objednávek placených na dobírku není možné refundaci poslat na kartu/účet vedený u společnosti Revolut. Prosím, abyste pro refundaci zvolili jiný bankovní účet.
Související odpovědi