Nápověda a kontaktBezplatná doprava a vrácení zbožíVrácení zboží do 30 dnů
Jaké jsou podmínky dopravy?

Jaké jsou podmínky dopravy?

Veškerá doprava i vrácení zboží jsou zdarma. Objednávky ze Zalando.cz můžeme dopravit pouze na adresu v České republice. Nenabízíme mezinárodní dopravu.

Vaše objednávka bude doručena kurýrní službou PPL do 2-5 pracovních dnů (od pondělí do pátku). Jakmile je vaše objednávka odeslána, pošleme vám potvrzovací e-mail s očekávaným datem doručení.

V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku ze skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky, který se aktivuje do 24-48 hodin. Průběh doručení vaší objednávky můžete sledovat zde:

Vypadá to, že nemáme žádné nové informace, které bychom ti tu mohli zobrazit. Objednávku, kterou hledáš, však můžeš zkontrolovat ve své historii objednávek.

ZOBRAZIT VŠECHNY OBJEDNÁVKY

Pro úspěšné doručení zásilky vám doporučujeme přidat si telefonní číslo na váš Zalando účet, aby vás dopravce mohl kontaktovat. Pokud již byla vaše objednávka odeslána, pro přidání telefonního čísla kontaktujte prosím přímo dopravce PPL na lince 225 331 500 s číslem vaší zásilky.

Co se stane, když nebudu doma v době doručení?
Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL. Poté Vám PPL pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 dní.

 

 

 


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Zavolejte nám

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Chat s námi

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Přihlašte se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Navštivte prosím naši Zásady ochrany soukromí, kde se dozvíte více o našem zpracovávání dat. Z newsletteru se můžete kdykoliv zdarma odhlásit.