- Jak mohu změnit své kontaktní údaje?Ve vašem zákaznickém účtu můžete změnit jméno, e-mailovou adresu a heslo v záložce "Změnit kontaktní informace" …
- Jak mohu změnit doručovací adresu?Vaši doručovací adresu si můžete změnit nebo upravit v záložce "Můj adresář". Zkontrolujte si také, zda jste při zadávání objednávky zadali správnou adresu doručení …
- Jak se mohu příhlásit do svého účtu?Pokud jste již účet vytvořili, stačí se zde přihlásit a zadat vaše přihlašovací údaje (vaše e-mailová adresa a heslo, které jste si vytvořili) …
- Jak smazat svůj zákaznický účet?Chcete-li svůj zákaznický účet smazat, odešlete prosím žádost prostřednictvím Můj účet. Prosíme, vezměte na vědomí, že váš účet můžeme smazat pouze za těchto podmínek ...
- Jak si mohu vyžádat svá data?Pokud chcete vidět historii svých objednávek, adresy, které jsme si u vašich objednávek uložili, nebo si chcete prohlédnout či upravit položky na svém seznamu přání ...
- Jak obnovit mé heslo?Pokud chcete obnovit své heslo, klikněte na odkaz níže. Zadejte svou e-mailovou adresu a stiskněte „Odeslat“. Obdržíte e-mail s odkazem …
- Jak si vytvořím účet Zalando?1) Klikněte na "Přihlásit se", 2) Zvolte možnost „Jsem nový zákazník“ a klikněte na „Další“. Poté vyplňte všechna pole a potvrďte registraci …
- Jak se mohu odhlásit z newsletteru?Z newsletteru společnosti Zalando se můžete odhlásit ve vašem účtu pomocí tohoto odkazu …
- Mohu si objednat zboží i bez vytváření účtu?Objednat si zboží bez Zalando účtu není možné. Pokud ho ještě nemáte, budete si muset za účelem zadání objednávky Zalando účet vytvořit …