Nápověda a kontaktBezplatná doprava a vrácení zbožíVrácení zboží do 30 dnů
faq | Doprava | Má zásilka přišla v poškozeném obalu

Má zásilka přišla v poškozeném obalu

Mrzí nás, pokud byl obal zásilky poškozený a doufáme, že objednané zboží uvnitř balíku je v pořádku.

Pokud je poškozený pouze balík, a budete chtít objednávku či její část vrátit, můžete použít jakýkoliv jiný obalový materiál či krabici. Návod pro vrácení zboží naleznete ZDE - vrácení zboží je vždy zdarma.

Berte prosím na vědomí, že neposkytujeme náhradu za poškozený obal zásilky.

Co dělat, když jsem obdržel poškozené zboží?
Ozvěte se nám pomocí níže uvedených možností.

Nezapomeňte prosím uvést číslo objednávky a krátký popis toho, s čím vám můžeme pomoci.


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Zavolejte nám

Na spojení s operátorem můžete čekat až 2 minuty.

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Chat s námi

Jsme tu, abychom vám pomohli prostřednictvím chatu.

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Dostávejte novinky od Zalando.cz e-mailem

Přihlašte se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Upravte své preference

Co vás zajímá nejvíce?

Jak vaše data zpracováváme se dozvíte v našich zásady ochrany soukromí. Z newsletteru se můžete kdykoliv zdarma odhlásit.