Nápověda a kontaktDoprava* a vrácení zboží zdarmaVrácení zboží do 30 dnů
faq | Doprava | Kde je má objednávka?

Kde je má objednávka?

O předpokládané době dodání vaší objednávky vás budeme informovat u pokladny a v e-mailu s potvrzením objednávky - tato doba se může lišit v závislosti na vybraných položkách a zvolené dopravě. Přesnější odhad data doručení najdete v potvrzení o odeslání zaslaném na váš e-mail, jakmile bude vaše objednávka na cestě.

V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku ze skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky, který se aktivuje do 24-48 hodin. Průběh doručení vaší objednávky můžete sledovat zde:

Vypadá to, že nemáme žádné nové informace, které bychom ti tu mohli zobrazit. Objednávku, kterou hledáš, však můžeš zkontrolovat ve své historii objednávek.

ZOBRAZIT VŠECHNY OBJEDNÁVKY

Jak bude má objednávka doručena?

Po odeslání objednávky z našeho skladu vám společnost PPL pošle e-mail o průběhu doručování. Pomocí tohoto e-mailu budete mít také možnost změnit doručovací adresu nebo datum doručení.

V den doručení vás bude společnost PPL kontaktovat také prostřednictvím SMS. Pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, budete mít možnost kontaktovat řidiče a změnit termín doručení. Před odesláním objednávky se proto ujistěte, že vaše telefonní číslo bylo uloženo ve vašem uživatelském účtu. Pouze tak vás může řidič kontaktovat.

Pokud již byla vaše objednávka odeslána, pro přidání telefonního čísla kontaktujte prosím přímo dopravce PPL na lince 225 331 500 s číslem vaší zásilky.

Co se stane, když nebudu doma v době doručení?

Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL. To se může stát bez předchozího upozornění, k lokalizaci zásilky však můžete použít dostupný odkaz na sledování. Poté vám PPL pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 dní.


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás
Chat s námi

Jsme tu, abychom vám pomohli prostřednictvím chatu.

Zavolejte nám

Na spojení s operátorem můžete čekat až 2 minuty.

Od pondělí do pátku od 08:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 9:00 do 17:00.

Co takhle sleva 10 % na váš příští nákup?

Dostávejte novinky od Zalando.cz e-mailem

Přihlašte se, abyste měli přehled o nejnovějších nabídkách.

Upravte své preference

Co vás zajímá nejvíce?

Jak vaše data zpracováváme se dozvíte v našich zásady ochrany soukromí. Z newsletteru se můžete kdykoliv zdarma odhlásit.