Jaké jsou podmínky dopravy?

Veškerá doprava i vrácení zboží jsou zdarma. Objednávky ze Zalando.cz můžeme dopravit pouze na adresu v České republice. Nenabízíme mezinárodní dopravu.

Vaše objednávka bude doručena kurýrní službou PPL do 5-7 pracovních dnů (od pondělí do pátku). Jakmile je vaše objednávka odeslána, pošleme vám potvrzovací e-mail s očekávaným datem doručení.

V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku ze skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky, který se aktivuje do 24-48 hodin. Zásilku můžete sledovat online přes mezinárodní stránky DHL, a poté přes české stránky PPL, jakmile bude balík na území ČR.

Pro úspěšné doručení zásilky vám doporučujeme přidat si telefonní číslo na váš Zalando účet, aby vás dopravce mohl kontaktovat. Pokud již byla vaše objednávka odeslána, pro přidání telefonního čísla kontaktujte prosím přímo dopravce PPL na lince 225 331 500 s číslem vaší zásilky.

Co se stane, když nebudu doma v době doručení?
Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL. Poté Vám PPL pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 dní.

Byla má zásilka ztracena?
Během vysokého množství objednávek může momentálně trvat delší dobu, než Vám bude objednávka doručena. Pokud je status zásilky beze změny méně než 5 pracovních dní, mějte prosím strpení - Vaše zásilka je pravděpodobně na cestě.

 

 

 


Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?
Kontaktujte nás

Co byste řekli slevě 10% na Vaši příští objednávku? *

Zapište se do Zalando newsletteru a získejte kromě novinek, tipů a informací o výprodejích a slevách ještě slevu 10% na svoji příští objednávku.

Prosím, podívejte se na naše zásady ochrany osobních údajů, kde se dozvíte, jak Zalando zpracovává Vaše data.