Kde je má objednávka?

Vaše objednávka dorazí do 2-4 dnů po zadání.

V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku ze skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky, který se aktivuje do 24-48 hodin. Průběh doručení vaší objednávky můžete sledovat zde:

Pro sledování zásilky se přihlaste

Jak bude má objednávka doručena?
Po odeslání objednávky z našeho skladu vám společnost PPL pošle e-mail o průběhu doručování. Pomocí tohoto e-mailu budete mít také možnost změnit doručovací adresu nebo datum doručení.

V den doručení vás bude společnost PPL kontaktovat také prostřednictvím SMS. Pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, budete mít možnost kontaktovat řidiče a změnit termín doručení. Před odesláním objednávky se proto ujistěte, že vaše telefonní číslo bylo uloženo ve vašem uživatelském účtu. Pouze tak vás může řidič kontaktovat.

Pokud již byla vaše objednávka odeslána, pro přidání telefonního čísla kontaktujte prosím přímo dopravce PPL na lince 225 331 500 s číslem vaší zásilky.

Co se stane, když nebudu doma v době doručení?
Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL. Poté Vám PPL pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 dní.


Co byste řekli slevě 10% na Vaši příští objednávku? *

Zapište se do Zalando newsletteru a získejte kromě novinek, tipů a informací o výprodejích a slevách ještě slevu 10% na svoji příští objednávku.

Prosím, podívejte se na naše zásady ochrany osobních údajů, kde se dozvíte, jak Zalando zpracovává Vaše data.