Nápověda a kontaktBezplatná doprava a vrácení zbožíVrácení zboží do 30 dnů
Filtr1

Počet produktů: 1,148

Calvin Klein si pohraje s vašimi smysly, ještě než si ho obléknete!

Světová značka odrážející moderní životní styl je příkladem odvážných, progresivních ideálů s lehce svádivým nádechem. Pohrává si s minimalismem a snaží se nadchnout a inspirovat své obdivovatele prostřednictvím provokativních snímků ve velkých kampaních. Ty dozajista rozpálí nejen vaše smysly, ale i představivost! 

Pouhá šťastná náhoda, nebo záměr osudu?

Za vším stojí americký designér, který změnil způsob, jakým vnímáme spodní prádlo – přetvořil je na pojem a symbol. Velké jméno Calvin Klein je vystavěno na píli mladého hocha z imigrantské rodiny, který místo vymetání večírků doma navrhoval a šil své první modely. Šťastnou náhodou do Calvinova butiku jednoho dne omylem zabloudil významný obchodník z New Yorku. Uzavřel s ním první velkou zakázku a začal se odvíjet příběh CK. 

Calvin tvořil nejdřív zejména pro dámy, ale postupem času se začal věnovat také pánské konfekci. S širším sortimentem mohl oslovit větší množství lidí, což se mu také podařilo. I to byl jeden z důvodů, proč o několik let později získal ocenění jako nejlepší americký návrhář roku.

Přitažlivá elegance i nápadité detaily

Značka se soustředí na precizní střih a kvalitní materiály. Pokud se rozhodnete doplnit svůj šatník o některý z jejích kousků, rozhodně vám vydrží dlouhé roky. Vedle konfekce dámského a pánského oblečení jsou v sortimentu i peněženky, kabelky, obuv, opasky nebo sluneční brýle v různém provedení. Ani sportovní kousky značka neopomíjí – ty jsou v posledních několika letech čím dál veselejší, stylovější i barevnější. 

U pánských kolekcí nás velmi baví skvěle padnoucí kalhoty, v tom je Calvin Klein opravdová třída. S klasickými bavlněnými tričky pak tvoří velmi pohodlnou a zároveň elegantní kombinaci, která působí jako esence přitažlivosti. 

Pro pány je tu i kolekce rozšířená o nadměrné velikosti, u vybraných triček a bund až do 5XL. Samostatnou značkou je pak Calvin Klein Jeans, neformální (nejen) džínové oděvy a doplňky známé pro své provokativní a nápadité detaily. Známým a typickým prvkem je u této podznačky inovativní opraná džínovina, která zůstává trendy.

Dámským kolekcím vévodí především elegance a minimalismus. Vybírat lze z bohaté nabídky originálních šatů, všech druhů kabelek, sportovně střižených sak či našich oblíbených kvalitních prošívaných zimních bund z prachového peří. 

Pozornost si zaslouží i speciální edice. Jednou z nich je i kolekce CK50 vytvořená k oslavě 50 let značky. Značka tvoří i dárkové kolekce, ve kterých najdete například speciální prádlo, pyžama, domácí oblečení, šperky nebo oblečení pro děti.

V hlavní roli ten nejmenší kousek oblečení

Když se řekne Calvin Klein, každému se na první dobrou vybaví spodní prádlo. Stalo se doslova ikonickým. Hned za ním je v žebříčku popularity kolekce džínů a řada parfémů, ale prádlo prostě s přehledem vede. Proč tolik milujeme značkový pas u absolutně jednoduchého prádla? Pojďme se podívat na to, proč nejmenší kus oblečení hraje tak zásadní roli v úspěchu tohoto návrháře. Co způsobilo takovou oblíbenost napříč společností?

Ačkoliv spodní prádlo zůstávalo v módě dlouho tabu, odkrytí lemu s nápisem značky se považovalo za cool. Stal se z toho určitý trend vytvářející dojem, že nošením takového prádla vyjadřujete svůj vkus a chtěný standard. Odvážné a svůdné reklamy na spodní prádlo Calvin Klein už nám dnes nepřipadají kontroverzní, jako tomu bylo dřív. Jsou na internetu, v magazínech i na billboardech. 

Pokud vkročíme do některého z jejich butiků, jsme obklopeni svůdnými pohledy z reklam na stěnách. A ne ledajakými pohledy! Jsou to oči světových celebrit jako Kendall Jenner, Justin Bieber, Lara Stone, Shawn Mendes nebo Kate Moss, Brooke Shields či Mark Wahlberg z let minulých. 

Dokonalá těla známých tváří jsou v těchto kampaních odhalena tak, jak bychom je normálně neměli šanci spatřit. Představení populárních, napůl svlečených osobností způsobilo, že se prodej spodního prádla Calvin Klein prudce zvýšil, a značka se stala ještě oblíbenější. Kampaně jsou tvořeny tak, aby zákazníka na první pohled upoutalo tělo, nikoliv to, co má model na sobě. Proč? Možná proto, že nahé tělo prodává, a možná proto, že hezké prádlo na hezké postavě prodává ještě víc. 

Klein se nikdy neřídí rychle se měnícími trendy. Jede si stále to své a tvoří si vlastní příběh oblečení, kde má kvalita přednost před trendy. Módní tanga, slipy, boxerky, to vše je krátkodobé a pomíjivé, ale obliba klasického ikonického spodního prádla Calvin Klein stabilně roste, a to společně s braletkami, podprsenkami a kolekcí plavek. 

#MYCALVINS – pojem, který boduje na sociálních sítích 

Calvin Klein se už dlouhá léta vyhřívá v centru pozornosti všech mediálních reflektorů. Častokrát se stalo, že titulky jeho kampaní vzbudily u publika až pobouření kvůli svému vyzývavému podtextu. V současnosti se nad tím pozastaví jen málokdo, ale především v 90. letech byla propagace značky o dost provokativnější než tomu bylo u konkurence, i proto značka čelila neustálým kritikám. Mnoho kampaní muselo být staženo z časopisů i z internetu. A několikrát jeho reklamy dokonce zakázaly i některé státy!

Značka se propaguje stejným způsobem už dlouhé desítky let a nějaký zákaz ji rozhodně nemůže zastavit – je to svým způsobem i znak rebelie jejího tvůrce. U většiny kampaní nemají titulky nic společného s produkty samými a jsou to pravděpodobně jedny z nejkontroverznějších reklam na oblečení vůbec. A to nás baví!

Velký rozmach přišel s nástupem sociálních médií a virální kampaně #mycalvins, která zaplavila internet a vystřelila popularitu nejen spodního prádla Calvin Klein na ještě vyšší stupeň – a to stále trvá.

Všechno začalo tím, že značka požádala několik celebrit o zveřejnění fotky v oblečení s popiskem „Já ____ (co dělám) v #mycalvins“. Například „Pózuju v #mýchCalvins“, „Vydělávám v #mýchCalvins“ nebo „Sním v #mýchCalvins“. Po zahájení kampaně se na internetu zvedla obří vlna. Tyto autentické příspěvky podporující značku byly a jsou mimořádně účinným způsobem interakce s mladou generací. Fungují mnohem lépe než placená reklama. 

Mnoho lidí začalo originálně kopírovat celebrity a využívat tento slogan k fotkám doplněným známým popiskem. Vkládali do fotek kus sebe a své kreativity, a stali se tak součástí značky. Calvin Klein jednoduchým, ale strategickým krokem nejen zvýšil povědomí o značce u mnoha zákazníků, ale podpořil také prodeje kousků, ve kterých se lidé fotí. Obrázky jsou upřímné a intimní, stejně tak, jak to má značka nastaveno ve svých obchodech.